Club Tennis d'Aro

• Logo

El CLUB TENNIS D'ARO és una entitat esportivq que te per objectiu el foment, la pràctica i la difusió de l'activitat física i de l'esport, concretament l'esport del Tennis. Promovem el desenvolupament d'aquesta activitat, amb especial dedicació a la formació.

El CLUB TENNIS D´ARO, va néixer l´any 1973, essent el primer Club de la Costa Brava dedicat a aquest esport que, aleshores, encara no gaudia de l´ample difusió de la que gaudeix actualment.

A més, el Club Tenis d´Aro gaudeix d´altres serveis addicionals com poden ésser, la organització de competicions obertes a tothom, trencant la tònica d´altres clubs en que només s´admeten socis, Escola de Tennis, Gimnàs, Sauna, Casals i Cursets de Natació en la seva piscina, que fan d´aquest Club, un dels més polivalents de la Costa Brava.

Cal esmentar també, la ubicació en plena natura de les nostres instal•lacions i la tranquil-litat per practicar tots aquests esports que posem al seu abast o senzillament per passar una estona relaxada en la terrassa del nostre bar.

A la dècada dels 70 es van disputar la Copa Annie Soisbault i el Campionat d´Espanya d´aficionats

A la dècada dels 80 es van disputar la Copa Jean Borotra, La Copa Valerio, La Copa Galea, La Copa de S.M. Reina Sofia, El Torneig Fiat de Llegendaris del Tenis, la Fase Final de la Copa del Sol, el Campionat d´Espanya de Veterans i el Campionat de Presidents de Clubs de Tennis d´Espanya.

A la dècada dels 90 es van disputar la Copa del Sol (conquerida a l´any 1991 pels jugadors dels nostre club), Campionat d´Espanya de Veterans, Campionat de Catalunya Sub-13, Master del Circuit Juvenil d´Estiu de Catalunya, i Famac Catalonia Open en cadira de rodes.

Actualment es celebren oberts com el Campionat de Catalunya Sub-11, Campionat d´Espanya de cadira de rodes, i competicions de totes les categories corresponents a circuits Gironins, Catalans i d´Espanya, així com tota mena de competicions reservades a socis.

Els estem esperant...

Adreça