Club Korfbal Baix Empordà

• Logo

El CKBE (Club de Korfbal Baix Empordà) té la seu a Platja d’Arova ser fundat el dia 1 de desembre del 2011.  Està integrat per un grup de persones amb molta experiència en el món del korfbal, per professionals de l’educació i l’activitat física, per joves que el consideren un esport pioner; en definitiva, gent amb moltes ganes i il·lusió que fan possible el seu bon funcionament.

El motiu primordial de la creació del club, és donar acollida als nens/es que, un cop finalitzada l’etapa de Secundària, volen continuar practicant aquest esport.

Un dels nostres objectius principals és la creació del Korfbal Base del club, on els valors de la IGUALTAT, LA COEDUCACIÓ,  LA  COOPERACIÓ en el joc d’equip i el FAIR PLAY es puguin transmetre als joves jugadors que el practiquen.

Adreça
Palau d'Esports, Plaça Europa s/n - Platja d'Aro 17250