Neix la web d'Associacions de Castell-Platja d'Aro

web AssociacionsNeix la Web d'Associacions de Castell-Platja d'Aro impulsada per l'Ajuntament per donar visibilitat de la Vida Comunitària de les entitats locals.

Ofereix un directori, les principals notícies i l’agenda d’activitats de les associacions del municipi.

El divendres 22 de març es va activar la primera web d’associacions de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (http://associacions.platjadaro.com). El portal, integrat a la web del ciutadà de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, vol esdevenir el referent a la xarxa de la vida associativa i comunitària del municipi oferint una relació de totes les entitats locals, les darreres notícies d’interès, i una agenda amb les activitats d’interès general i obertes a tota la ciutadania que programen les associacions. La iniciativa, impulsada per la regidoria d’entitats municipals i
participació ciutadana de l’ajuntament, té com a objectiu afavorir l’associacionisme perquè esdevingui un factor estratègic per al desenvolupament comunitari.

Tot i que l’impuls tècnic i el suport tecnològic del portal es fa des de l’ajuntament, aquest és un espai dinàmic a la xarxa que es dotarà de continguts més o menys amplis, de més o menys d’interès, i més o menys actualitzats, segons quin sigui el nivell d’implicació de les mateixes entitats a l’hora de fer-lo viu, ja són aquestes les que han d’anar dotant-la de contiguts. Estructuralment, a partir d’una benvinguda inicial, el primer apartat, a mode de directori, classifica per categories i ordre alfabètic les associacions que consten en el registre municipal d’entitats i que estan actives, una trentena. El segon, recull notícies i informacions sobre les activitats realitzades per les associacions, i temes d’interès per a les mateixes o per a tota la ciutadania. Darrerament, l’agenda aplega les activitats d’interès general programades per les entitats, que es realitzen al municipi, i obertes a tota la ciutadania, i per tant aquesta no és una secció per a accions internes (reunions, assemblees, etc), però en canvi pot esdevenir un espai de coordinació on line per ajudar a evitar programar esdeveniments simultàniament.

Si no está de acuerdo cambie la configuración de su navegador.