Benvinguts

QUÈ ÉS LA WEB D’ASSOCIACIONS

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, posa a l’abast de les associacions del municipi la Web Municipal d’Entitats, una eina per a donar a conèixer la realitat associativa del municipi i difondre la seva oferta lúdica, cultural, social i esportiva.

Des d’aquesta web podreu accedir a les notícies i l’agenda d’activitats de les associacions.

També trobareu un directori amb les principals dades de les entitats locals, des d’on podreu accedir als webs o espais en la xarxa de les pròpies associacions.

Per a poder participar com associació a aquesta web, cal que estigueu inscrites al Registre Municipal d’Entitats, i així directament les vostres dades formaran part del directori. Si voleu fer us de l’apartat de l’agenda i de les noticies, cal que us poseu en contacte amb l’Ajuntament per tal de sol·licitar-ho.

Per a més informació podeu trucar al 972 818 341 o per mail a  suport.associacions@platjadaro.com

REGISTRE MUNICIPAL D’ENTITATS

Què és?
El Registre Municipal d'Associacions és un cens creat per l'Ajuntament per conèixer el nombre, tipologia, àmbit d'actuació de les entitats i associacions que hi ha al municipi.

Per a què serveix?
Per les entitats, estar inscrites al RMA comportarà una sèrie d'avantatges i drets (presentar-se a la convocatòria de subvencions, possibilitat de cessió d'espais públics, ser convocades en els processos participatius,...)

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona o agrupació de persones que formin part d'una entitat, associació, club,... i que estigui degudament inscrita al Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya, us podeu posar en contacte amb l’Ajuntament.