Xerrada: Com afecta la reforma fiscal i la llei de transparència a les entitats no lucratives

Xerrada reforma fiscal.
Amb la voluntat de facilitar informació sobre l'actual reforma fiscal i com afecta a les associacions, des de la Regidoria de Participació Ciutadana i entitats hem organitzar pel dimecres 25 de març, una xerrada a càrrec de la Fundació Esplai de Girona.

La xerrada té per objectiu informar sobre les obligació de les associacions de presentar l'impost de societats, altres novetats fiscals relacionades amb la llie de transparència i explicar eines i recursos que estan a l'abast de les entitats.

La xerrada es celebrarà al Centre Cívic Vicenç Bou a les 19.30 hores.

Agrairem confirmar assistència al telèfon 972 81 83 41 o suport.associacions@platjadaro.com