Resultat de la Marató de Tv3 al municipi

Les dates al voltant de la Marató de TV3 que es va celebrar el 14 de desembre, el municipi va gaudir d'un gran ventall d'activitats organitzades per un nombre important d'associacions del municipi coordinades i amb el suport de l'àrea d'esports municipal.

Es va poder participar des d'una caminada popular, una arrossada, reflexologia podal, festival de patinatge, show de lluita lliure, xocolatades, Tie Break de Tennis i Padel i diferents rifes.   Aquestes activitats varen estar organitzades per l'Associació Catalana de lluita liure, el Club de Patinatge Aro Club, Azalea ARt, Club Esportiu Riembau, Associació Dones de la Vall d'Aro, Associació de Veins de Castell d'Aro, Club de Boxa i Kick Boxin Rayo Box, Centre Avenir Fanalenc, Creu Roja Sant Feliu-Vall d'Aro, Associació de Gent Gran de la Vall d'Aro i s'Agaró, Associació de Gent Gran de Platja dAro, Centre Damiana, Associació Jordi Comas Matamala, Club de Tennis d'Aro, Escola de Buceo Ictinio, Associació Viu Autisme Associació de Tapis de Castell-Platja d'Aro i Associació de Tapis "Alt lliç" i cistelleria del Baix Empordà.

Entre totes les activitats, es va fer recaptar 2.455,35 €.

Felicitats a tots i totes per la feina feta!