Reunió de treball amb associacions per a preparar les activitats en benefici de la Marató de TV3

El diumenge 14 de desembre es celebrarà la vintitresena edició de la Marató de TV3 que enguany estarà dedicada a les malalties del cor.

Durant els darrers anys s'han organitzat una sèrie d'actes amb la participació de les associacions del municipi per recollir fons destinats a aquesta causa. Aquest any, com no podia ser d'altra manera, també s'ha previst dur a terme un conjunt d'activitats durant el segon cap de setmana de desembre, el de la Marató. Així doncs, el passat dilluns dia 17 de novembre, es va fer una trobada amb les associacionds del municipi per començar a posar fil a l'agulla en aquest sentit.

D'aquesta reunió en va sortir ja un bon recull de propostes (exhibicions, curses, festivals, sorteigs...), però, tot i així, us volem informar que, si no vau poder assistir-hi però esteu interessats/des a col·laborar-hi, encara podeu fer-nos arribar les vostres propostes a través del correu suport.associacions@platjadaro.com fins el dia 28 de novembre.

Recordeu que l
es activitats es poden fer dies diferents, no cal que es duguin a terme el mateix diumenge de La Marató, però l'objectiu és fer la publicitat i la difusió conjunta des del nostre municipi. Per tant, si teniu idea de col·laborar-hi i us engresqueu a muntar alguna cosa us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres i ho englobaríem dins aquest programa d'activitats que es faran a Castell-Platja d'Aro i S'Agaró en favor de la Marató 2014.

Us animem a participar-hi!