Projecte de col·laboració entre l'Associació Jordi Comas Matamala i el Complex Esportiu Riembau

Us convidem a la presentació dels serveis que oferim de Neurorehabilitació aquàtica i Rehabilitació aquàtica en traumatologia .

Així mateix farem la inauguració de la Cadira Hidràulica cedida per la UFEC.

L’acte tindrà lloc el dissabte dia 15 de novembre a les 6 de la tarda en les instal·lacions del Complex Esportiu Riembau de Platja d’Aro.

Comptarem amb la presència de Jennifer Pareja, proclamada enguany millor waterpolista del món.

Preguem confirmació d’assistència mitjançant correu electrònic a l’adreça

rehabilitacioaquatica@gmail.com

Com de ben segur ja sabeu, les instal·lacions del Complex Esportiu Riembau són unes instal·lacions accessibles a tothom. Des d’aquest any, però, compten a més a més amb una cadira hidràulica cedida per la UFEC. Una eina, aquesta, que permetrà donar més cobertura encara a persones amb dificultats d’accés a la piscina.

Aquest fet, doncs, a banda d'ampliar el ventall de possibilitats d’usuaris als serveis del Complex,
permetrà també signar uns convenis de col·laboració amb l’Associació Jordi Comas Matamala per tal de donar la possibilitat d’utilitzar les instal·lacions de manera regular a diferents col·lectius amb discapacitat.

Una iniciativa que celebrem i esperem resulti ser un èxit.