L'Associació Jordi Comas i Matamala ha estat present a la Fira Discat promocionant el turisme accessible i l'esport adaptat

Els dies 3 i 4 d'octubre s'ha celebrat, a Sant Joan de Vilatorrada (Bages), la Fira de les Discapacitats "Discat.cat", una iniciativa que vol ser un referent en el Tercer Sector i de la qual us convidem a visitar-ne tant la seva web com el facebook.

L'Associació Jordi Comas i Matamala ha estat present a la Fira Discat amb la promoció del turisme accessible i l'esport adaptat a Platja d'Aro i, també al Pirineu, amb l'Associació Train&Plain.

Des de l'associació s'ha ofert a més, dins el marc de la Fira, una xerrada en Turisme Accessible de la mà de Silvia Vilacoba.

També han col·laborat amb nosaltres els falconers de "Acariciando el aire" de Manresa, que realitzen activitats per a persones amb diferents tipus de discapacitats.

Els falconers de acariciandoelaire.es  van realitzar un espectacle per a tot el públic assistent, el qual va ser tot un èxit.

Per el nostre stand van passar-hi, entre d'altres: Neus Munté, Consellera de Benestar Social i Familia de la Generalitat de Catalunya, David Bonvehí, Diputat del Parlament, Josep Giménez, President de la Federació Catalana d'Esports amb Discapacitat Física i la gerent de la mateixa, la senyora Núria Font.

La Revista TOPGIRONA va estar al nostre stand donant suport a la cobertura informativa de la Fira.

També ens va visitar l'Imma Gelabert (fotografia), regidora de Turisme i Comerç de l'Ajuntament de Platja d'Aro, que donà tot el seu suport a la nostra presència a la Fira i on va ser-hi canviant impressions amb els organitzadors de la mateixa.

Des d'aquí volem aprofitar també per agraïr el gran tracte rebut pels organitzadors de la Fira i l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada.

Associació Jordi Comas i Matamala