V Fira d'Entitats

El passat diumenge 1 de juny es va celebrar a S'Agaró la V Fira d'Entitats municipals.

La jornada es va desenvolupar a la pineda del Gironès i va comptar amb una nombrosa representació del teixit associatiu de la nostra població. Els i les assistents van començar la jornada amb un esmorzar de benvinguda per, seguidament, continuar amb les diferents activitats programades: un espai d'intercanvi d'experiències entre associacions, tallers de riureteràpia, arteràpia, tai-txi... També es va aprofitar la trobada per donar a conèixer el resultat del procés participatiu sobre els usos del nou centre cívic de Castell d'Aro i l'equipament destinat a entitats.
La diada es va concloure amb una arrossada popular per a tothom.

Esperem que en gaudíssiu molt i ens retrobem a la propera!