Presentació de l'Associació Xarigola · 17 de maig

Aquest proper dissabte dia 17 de maig, i en el marc del Dia de les Famílies, l'Associació XARIGOLA durà a terme la seva presentació a través d'una activitat/taller vivencial sobre l'educació respectuosa que començarà a les 16h a La Casa Lila.

L'activitat anirà dirigida a pares i mares, avis i àvies, professors i professores... Així com també a tots aquells/es que hi tingueu interès. Els nens i nenes també podran gaudir d'un espai adaptat per a ells/es per tal que els pares i mares puguin participar de l'activitat. Aquest espai adreçat als infants el dinamitzarà l'Espai la Milana.

US HI ESPEREM!
Adjunts:
AdjuntDescripcióMida (Kb)
Descarregar aquest arxiu (Associació XARIGOLA.jpg)QUI SOM? 279 Kb
Descarregar aquest arxiu (INFÀNCIA Dia de les Famílies 2014 ( fulletó )-1.pdf)Programa Dia de les Famílies 2014 352 Kb