Associacions del municipi col·laboren amb La Marató 2013

Bona part del teixit associatiu del municipi es mou per col·laborar activament amb el programa d'activitats de La Marató d'enguany.
Dansa i teatre, lluita lliure, patinatge i fins i tot una quina són, entre d'altres, algunes de les activitats de les que podreu gaudir aquest proper cap de setmana a Castell-Platja d'Aro:
Divendres 13 de desembre (20 h) al Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro, representació teatral L’última jugada d’en Pep... i exhibició de dansa del ventre (donatiu: 3 euros). El dissabte 14 de desembre, el Centre Damiana de teràpies naturals de Platja d’Aro, ofereix sessions de massatges de reflexologia podal amb donatiu de 10 euros (10-13 h i 16-19 h), i també matinal de lluita lliure a la Sala Polivalent de Castell d’Aro (11 h) amb urna solidària. I diumenge 15 de desembretie break de tennis o pàdel (9.30-11.30 h) al Club Tennis d’Aro (inscripcions: 3 euros), i al Palau d’Esports de Platja d’Aro (entrada: 2 euros), Festival de Patinatge (17-18.15 h), màster class de Zumba (18.20-18.50 h), i sorteig de diversos regals (18.50 h). Entre els regals que es sortegen hi ha un tapis elaborat expressament per l'ocasió per l'Associació de Tapis de Castell-Platja d'Aro i s'Agaró. A continuació hi ha quina solidària al Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro (19.30 h) organitzada per la colla de carnaval Els Descarrilats..

El mateix diumenge El Pessebre Vivent de Castell d'Aro també organitza tot un seguit d'activitats en benefici de la Marató.  Es podrà participar a un Taller de maquillatge a càrrec de la colla "Qui ens ha enredat" i a la circulació de mini-trens de l'Associació El trenet de la Vall d'Aro (12.00 h), tot seguit es farà un Dinar Popular (14.00h. preu 3 €) i es tancarà la jornada amb un concert de Se + Tony Cayena (15.30 h.)

Totes les propostes tenen com a objectiu recollir fons a favor d’aquest projecte televisiu solidari, dedicat enguany a les malalties neurodegeneratives amb el lema La solidaritat no degeneraLes malalties neurodegeneratives són incurables, però existeixen tractaments i teràpies per tal d’
alentir l’aparició dels símptomes i disminuir les greus limitacions que produeixen en les persones que les pateixen, i acaben afectant molt la vida social, sentimental i laboral, per tot això l’impacte sobre el pacient i sobre la família és molt gran. Durant tot el dia i des de tot el país es poden fer donatiu al telèfon 905 11 50 50
.

Adjunts:
AdjuntDescripcióMida (Kb)
Descarregar aquest arxiu (Marato2013.pdf)Marato2013.pdfPrograma328 Kb

Si no está de acuerdo cambie la configuración de su navegador.