Proposta Activitats Nadal. CAF Platja d'Aro

El Centre l’Avenir Fanalenc (CAF) de Platja d’Aro contingua amb el seu programa d’activitats del curs 2013-2014, que presenta una quarantena de propostes de obertes a tothom, d’octubre a juny. Les properes activitats són de caràcter nadalenc: taller infantil de decoració d'arbres de Nadal, dimarts 3 i el dijous 5 de desembre 17-19 h (5 euros socis · 10 euros no socis, berenar inclòs); i decoració de l'arbre i dels locals de l'entitat i berenar, divendres 6 de desembre 16 h (gratuït per a infants participants al taller dels dies 3 i 5 de desembre, 3 euros socis, 5 euros no socis).

Altres propostes són el sopar de llums Candelight Dinner, amb menú de tastets i música en viu amb el trio Long Play, divendres 6 de desembre 21 h (20 euros adults / 8 euros infants socis · 25 euros adults / 12 euros infants, no socis); taller infantil de pals de tió, diumenge 8 de desembre 10-13 h (5 euros socis · 10 euros no socis, inclou material i esmorzar); i tot seguit Vermut&Música amb Paula Grandre 12.30 h; i taller infantil de figures de pessebre, dimarts 10 i dijous 12 de desembre 17-19 h (5 euros socis - 10 euros no socis, inclou material i berenar).

Aquest curs s'ha l’iniciat una nova etapa a la seu del CAF (Av. del Cavall Bernat, 47) -una entitat amb 82 anys d’història- que ha incorporat una figura del dinamitzador d’activitats, alhora que ha equipat i condicionat la sala d’actes, ha renovat el local de bar anomenat ara +CAF –que també incorpora restauració-, i ha creat un racó de lectura amb una biblioteca amb un miler de títols. En relació a la proposta d'activitats, n'hi ha tant de caràcter puntual (teatre, cursos, conferències, concerts, presentacions, debats i revetlles), com d'altres de caràcter permanent: classes de teatre-La Claka teatre (dimarts 20.30 h), escola d'hoquei (dimarts tarda) o la bada de música El Caliu (dimecres 20.30 h). Qui vulgui fer-se soci de l'entitat pot fer-ho per 43 euros per a tota la família i per a tot l'any.