Tercera edició Aromusica

Aquest projecte es basa en un concurs de grups novells de promoció i dinamització de la cultura i la música entre el jovent del municipi i les comarques gironines, impulsat des de l’Associació Juvenil Arojoves i amb la col·laboració de les regidories de Joventut i Cultura de l’Ajuntament de Castell-Platja d'Aro i S'agaró.

Aquest concurs de maquetes 2013 es materialitza amb un concert-concurs a Platja d’Aro el dijous 15 d’agost del 2013 a la Plaça del Mil·lenari, en el marc la Festa Major de Platja d'Aro.

Els grups participants hauran de presentar-se a les 18.00h del mateix dia per realitzar les probes de so. L’inici de les actuacions serà a les 21.30h.

Per a la participació de grups musicals al concurs, s’estableixen unes bases que es poden consultar tant en l'agenda d'aquesta web, com en el mateix facebook d'Arojoves : https://www.facebook.com/associacio.arojoves?fref=ts