L'Associació de Tapis finalitza el seu curs 2012/13

L'Associació de Tapis de Castell-Platja d'Aro i s'Agaró, durant el mes de maig i sobretot el juny ha estat engegant tot d'accions per a finalitzar el curs 2012/13 i tenir enllestit el nou curs a partir del mes d'octubre.

A més a més de finalitzar el Tapis realitzant amb l'Escola de la Vall d'Aro, han celebrat l'Assemblea General de socis, han fet un viatge a Barcelona per a poder fer la compra de fils conjunta pel proper curs, i han estat treballant per avançar el tapis conjunt per la Marató de TV3.

El dia 1 d'octubre començaran el nou curs, a on cada soci i sòcia treballarà amb el seu tapis, ja sigui un de nou o continuant amb el realitzat durant aquest any.

Una de les sòcies que haurà de començar un tapis nou seria la Lidia Strurm, que ha finalitzat el tapis basat en l'obra "Homenatge a DÜRER" del pintor Joan Pere Viladecans.