l'Escola de la Vall d'Aro ja te penjat el seu tapis "Capvespre.. a la vora del mar"

El passat 21 de juny, en el marc de la Festa fi de curs de l'Escola de la Vall d'Aro es va fer l'acte de presentació del Tapis realitzant de la mà de l'Associació de Tapis de Castell-Platja d'Aro i s'Agaró, i teixit a poc a poc pels nens i nenes des de P5 a 6è de primària de l'escola, durant més d'un any.

En aquest acte, a més a més de l'agraiment de l'escola i dels seus alumnes a les voluntàries de l'associació que hi havien participat, es va penjar el tapis a l'entrada de l'escola, lloc a on estarà durant tot el curs escolar.

L'acte va ser molt emotiu, no només per les voluntàries, ja que amb aquesta tasca han establert una relació amb els nenes i nenes de l'escola, i a través del treball manual han pogut conversar, coneixer, i acompanyar als nens i nenes en el procés creatiu que ha estat fer el tapis de manera conjunta.