Creu Roja Sant Feliu-Vall d'Aro rep un donatiu de 1.500,00 € gràcies a les compres realitzades amb la targeta comerç de l'Associació de Comerciants de Platja d'Aro

Creu Roja Sant Feliu de Guíxols-Vall d’Aro rep un donatiu de 1500 €, gràcies a la col·laboració de l’entitat bancària La Caixa i l’Associació de Comerciants de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró. A través de la campanya solidària, una part de totes les compres que es feien amb la targeta comerç, anava destinada a Creu Roja i això va permetre recaptar aquest import.

Des de aquí, la Creu Roja Sant Feliu-Vall d'Aro vol donar les gràcies a La Caixa i a l’Associació de Comerciants de Platja d’Aro, per haver pensat amb la seva Institució com a beneficiaria de la Campanya. Aquests diners els aniran molt bé per fer front a les despeses dels projectes que tenen en marxa i que estan destinats a la població més vulnerable.