Assoc. de Tapis. Activitat a l'Escola Vall d'Aro

Des del curs 2011/12, l'Associació de Tapis de Castell-Platja d'Aro estem col.laborant amb l'Escola de la Vall d'Aro. Concretament estem el.laborant amb els nens i nenes de primer i segon cicle de primària, un tapis a la mateixa escola que quedarà exposat en ella. Després de la bona acceptació del primer curs, aquest curs 2012/13 estem continuant per així poder finalitzar el tapis que havíem començat.
Membres de la nostra associació van a l'escola cada dimarts de 12 a 13.30 hores, a on a més a més d'ensenyar la tècnica del tapis i d'anar el.laborant conjuntament amb els participants l'obra, pasen una estona molt agradable.

Com associació valorem molt positivament aquesta activitat, no només perquè és una oportunitat per a ensenyar aquest ofici tradicional als més petits, sinó perquè veiem que a través d'ella, els nens i nenes veuren com poden participar activament, contribuir a decidir com va evolucionant el tapis, i que la seva aportació contribueix, sumant amb la feina dels altres companys, amb que entre tots facin un tapis que serà per a l'escola.

fotos mans 2