Curs per entitats: Com presentar projectes a subvencions

Dintre l'oferta formativa per a entitats d'aquest any 2013, el següent curs que està previst és el titulat "Com Presentar Projectes a Subvencions".

Aquest curs es celebrarà durant dos dissabtes al matí, el 5 i el 19 d'octubre, amb professorat de la Fundació Pere Tarrés, amb el següent temari:

1.- Recomnacions i criteris d'actuació per a la relació amb les administracions públiques.
2.- Identificació dels interlocutors. Creació i manteniment de bases de dades de contactes.
3.- La presentació de la nostra entitat.
4.- Les convocatòries: tipologies, publicitat i difusió, requisits
5.- Redacció d'un projecte: de la idea al paper
6.- Presentació del projecte
7.- Viabilitat, seguiment i avaluació
8.- Elements innovadors i sinèrgies

Les persones interessades poden fer arribar la seva inscripció al correu suport.associacions@platjadaro.com

El següent curs que està previst és Gestió integral d'una petita entitat, que es realitzarà al novembre.